Blog

Οι υγιεινότεροι τύποι ψωμιού και τα οφέλη τους

Αποφασίσαμε να εξασφαλίσουμε για τους πελάτες μας υγιεινό χειροποίητο ψωμί απο τα κάτωθι είδη αλεύρων:

Με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη 48

Το ψωμί αυτό αυξάνει σταδιακά τα επίπεδα της ινσουλίνης που παράγει ο οργανισμός με αποτέλεσμα τον καλύτερο γλυκαιμικό ελεγχο του σακχάρου. Ενδείκνυται επίσης για αυτους οι οποιοι θέλουν να χασουν βαρος.

Χωρίς γλουτένη

Για άτομα που έχουν δυσανεξία στην σκληρή πρωτείνη του σταριού που προκαλεί ευερεθιστότητα στο έντερο και προκαλεί το αυτοάνοσο Κοιλιοκάκη. Απο ελεγχόμενες πρώτες ύλες, όπως καλαμπόκι, πατάτα, ρύζι, οι οποίες δεν περιέχουν καθόλου γλουτένη.

Με μειωμένη περιεκτικότητα σε αλάτι

Βοηθάει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, επίσης για αυτούς που κάνουν κατακράτηση υγρών και θέλουν να κάνουν διατροφή με χαμηλή κατανάλωση

Με φύτρο σταριού που περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμινών, μετάλλων και πρωτεινών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *