Blog

Τα Βιώσιμα Τρόφιμα και πόσο σημαντικό είναι να καταναλωνουμε

Ο περιορισμος της σπαταλης τροφιμων, αποτελει βασικη παραμετρο της βιωσιμης
διατροφης, της διατροφης που εχει μειωμενο αντικτυπο στο περιβαλλον.
Οι βιωσιμες διαιτες προστατευουν και σεβονται τη βιοποικιλοτητα του
οικοσυστηματος.
Αν καποιος θελει να ακολουθησει μια φυσικη βιωσιμη  διατροφη, πρεπει να καταναλωνει:

  • Φρουτα και λαχανικα του τοπου του.
  • Δημητριακα απο παραδοσιακες καλλιέργειες και βιολογικες.
  • Ψωμι απο παραδοσιακο αλευρι απο σιταρι, κριθαρι, σικαλη η καλαμποκι που μπορει να φτιαξει και μονος του καποιος.
  • Τροφιμα που εχουν παραχθει με παραδοσιακες μεθοδους.
  • Αυγα ελευθερης βοσκης.
  • Γαλακτοκομικα και τυρια απο μικρες φαρμες που χρησιμοποιουν αγνες πρωτες υλες.
  • Ψαρια φρεσκα που εχουν αλλιευθει σε κοντινες θαλασσες.
  • Μικρες ποσοτητες απο πουλερικα και ζωα ελευθερης βοσκης.
  • Φυσικο θαλασσινο αλατι, βοτανα και μυρωδικα απο τα βουνα μας που ειναι ευεργετικα για την υγεια.
  • Μειωση των επεξεργασμενων τροφων.

    Ακολουθώντας τη βιωσιμη διατροφη και την καταναλωση προιοντων απο μικρους παραγωγους, και ζώντας περισσοτερο κοντα στη φυση, χτιζεις τις βασεις για καλη υγεια, και λιγότερο αγχος για επιβιωση.